منو
بستن

دسته‌بندی نشده / مطالب مفید

روانشناسی رنگ در طراحی کارت ویزیت
شنبه 3 مهر 1400

روانشناسی رنگ در طراحی کارت ویزیت

هنگام انتخاب رنگ کارت ویزیت، شما باید معانی روانشناختی رنگ در کسب و کار و بازار مورد نظر خود را درک کنید.

رنگ های مختلف دارای معانی متفاوت هستند. قبل از انتخاب رنگ کارت ویزیت، ابتدا بازار هدف خود را به درستی شناسایی کنید و سپس رنگ هایی را که بهترین شرایط برای کسب و کار شما را دارند، انتخاب کنید.
مطمئنا شما باید شخصیت خود را در نظر بگیرید و آن را در انتخاب رنگ های خود منعکس کنید، اما احتمالا این کار را زمانی انجام می دهید که آرم و نام تجاری کسب و کارتان را انتخاب می کنید.

رنگ مورد علاقه خود را بدون بررسی معانی آن در طراحی استفاده نکنید. این رنگ ممکن است یک رنگ عالی و پر معنی باشد ولی برای کسب و کار شما مناسب نباشد.

به یاد داشته باشید کارت ویزیت نماینده شرکت شما است که بخشی از هویت برند شما را می سازد.

با مشاهده نمونه کارت ویزیت های چاپ شده در مجموعه چاپ آقا و با همراهی تیم طراحی و مشاوره آن می‌توانید به سادگی یک کارت ویزیت حرفه ای را از آن خود کنید.

کارت ویزیت سفید

کارت ویزیت سفید، استاندارد، ایمن و محافظه کارانه است. رنگ سفید برای تمام کسب و کارها و بیشتر بازار هدف مناسب می باشد. سفید نمایانگر خلوص و شروعی تازه است.

اکثر کسب و کارها به عنوان رنگ پایه، از سفید برای طراحی استفاده می کنند، بنابراین اگر شما می خواهید در بین رقبا و دیگر کسب و کارها متمایز دیده شوید، رنگ سفید بهترین انتخاب نیست، مگر این که یک لوگو و رنگ مناسبی داشته باشید که شما را از دیگر رقبا متمایز و برجسته نشان دهد.

یک کارت سفید یک بوم خالی است، بنابراین شما می توانید به همان اندازه که می خواهید، خلاق باشید.

در صورتی که از رنگ های دیگر در طراحی کارت خود استفاده کنید از رسمیت و جدیت کارت ویزیت سفید شما کاسته می شود.

کارت ویزیت سفید

برچسب ها

دیدگاه ها